Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

50/50 way there and back 1 seriál On line deník příprav

Zas jednou na pumpě. Klid pohoda, doutník, kafe v kelímku, hlava si dělá, co chce. Lítá sem a tam. Syn už je na světe, zvládl dramatický nástup na tenhle svět. Jediný, co jsem mohl v ta chvíli skutečně udělat a nějak mu snad pomoct, bylo to, že jsem mu dal celý svý jméno. Snad mu to nějak pomůže, modlil jsem se v duchu. Nejsem věřící, ale když je ouvej, tak něco jako motlitba se vždycky odněkud zevnitř vyvalí. Nějak se mi dneska ani nechce domu. Dám ještě jeden doutník a teď redbull, aby co? Nevím, sedím, čumím před sebe.

JH

Bude mi příští rok 50. Jsem po dvou infarktech, jedný katetrizaci. Rozvedený po 25 letech, se dvěma dětmi ve vlastní péči (děti? 23 a 21 let to jsou dospělý) na tímhle prckem, co se pere o život. Dluhem na domě, který už jsem dvakrát zaplatil a teď splácím co si manželka (bývalá) vzala.
Co udělám když... hlava generuje leccos, usmívám se. To se mi stává, takovej ten přiblblej úsměv chvilku před tím, než si uvědomím, že mě něco napadlo.
Napadlo. Čína. Jo to je vono.
Mozek jede na plný koule. Ukrajina, Rusko, Mongolsko, Čína. Vidím to v barvách Beijing, já na náměstí Nebeského klidu, stojím na tom místě jako ten student, co zastavil tank? Možná ne von, ale veřejný mínění, ale je to slavná fotka.
Beijing je ve vnitrozemí, co takhle až k Pacifiku na dohled. Je to jasný, bude to Šanghaj. Není to Pacifik, ale je to nejvýchodnější místo v Číně.
Hlava jede na plný výkon. Jak zpátky. Tou samou cestou? To je nuda. Dalo by seto přes Blízký Východ, Irán a pak?
Jasný a co kdybych přejel náš kontinent na šířku? Myslím by to mohlo dát něco přes 120 stupňů to je třetina povrchu Země. Dobrý. Pak to tedy znamená ještě nějaký nejzápadnější místo. Podle mě by to mělo bejt v Portugalsku. Jo Portský mám fakt rád. Jasné základní trasa Družec, Šanghaj, Porto.
Dokouřil jsem. Dopil tu břečku v kelímku. Svítím jak xenon. 50% šance, že to vyjde, 50% šance zvládnu to, co po cestě nastane a bude mi 50, až se do toho dám.
Mám pro sebe cíl, co mi asi nedá spát, mám o čem přemýšlet, co se učit, JE TO VONO. I název je na světě.

Pokud Vás cokoli zajímá, ptejte se, prosím. Rád odpovím na jakékoli otázky :ů)

 

Pokud Vás zajímá jak to dopadne sledujte RSS

Autor: Jaroslav Homolka | úterý 6.5.2008 17:40 | karma článku: 13,09 | přečteno: 1444x
  • Další články autora

Jaroslav Homolka

100 days of riding – mad not bad

Tak před rokem jsem dostal tenhle nápad. Vypadalo to slibně, tak jako všechna přání. Skutečnost mi ale dala za vyučenou.

21.6.2009 v 10:55 | Karma: 25,06 | Přečteno: 6417x | Diskuse| Osobní

Jaroslav Homolka

Zelená veš v kožichu

Tohle přirovnání mi napadlo, když jsem viděl pani Kateřinu horlivě lamentovat proti „Soudní mafii". Tak se to dělá. Máš malér, tak rychle najdi malér někoho jiného a odveď řeč.

18.3.2009 v 8:22 | Karma: 27,28 | Přečteno: 2202x | Diskuse| Osobní

Jaroslav Homolka

ČSSD před sjezdem a nová krev

Tak jsem si v neděli přečetl rozhovor s panem Jiřím Zimolou, odložil noviny stranou. Nic nového. Přesto mi to nedalo, podíval jsem se na pana Paroubka v nedělních Otázkách Václava Moravce.

17.3.2009 v 8:22 | Karma: 44,15 | Přečteno: 6206x | Diskuse| Osobní

Jaroslav Homolka

Nato potřebuje lidi jako pan Zaorálek?

Máme za sebou deset let a je nejvyšší čas, abychom jim do toho začali mluvit my. Nejsme na to sami, pan Sarkozy to vidí podobně, to nám jen dodává odvahu.

16.3.2009 v 20:36 | Karma: 31,39 | Přečteno: 1997x | Diskuse| Osobní

Jaroslav Homolka

Chci se omluvit panu Rathovi, nerozuměl jsem mu

Nerozuměl jsem tomu, co říkáte a jak se chováte. Konečně jsem vás pochopil. Pane Rathe rozhodl jste se zbavit nás pana Paroubka, který chtěl řídit sociální demokracii a jejím prostřednictvím náš stát a národ silou.

3.3.2009 v 8:25 | Karma: 34,87 | Přečteno: 2684x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Objednávka USA a Británie, prohlásilo o obvinění z útoku ve Vrběticích Rusko

3. května 2024  17:35

Obvinění Ruska z podílu na výbuchu v muničních skladech ve Vrběticích v roce 2014 jsou...

Do školy v Litvínově vnikl muž. Policie ho zadržela poblíž kvůli jiné krádeži

3. května 2024  8:31,  aktualizováno  17:16

Desítky policistů, hasiči i záchranáři se ráno sjeli k litvínovskému gymnáziu. Důvodem bylo...

CNN Prima NEWS vysílá už čtyři roky, k výročí připravuje nové pořady

3. května 2024

Zpravodajská stanice CNN Prima NEWS přinese divákům ke čtvrtému výročí zahájení vysílání nové...

Škody po požáru v Mionší jsou malé, prales podle hasičů zřejmě někdo zapálil

3. května 2024  11:46,  aktualizováno  16:54

Hasičští experti se vrátili do terénu, aby vyšetřovali příčinu požáru v pralese Mionší v Dolní...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2556x
K zájmům: Pozorování jak věci fungují - pokouším se o úžas malých dětí (moc mi to už nejde) Jak se zvířata chovají Jak se lidé - zvířata chovají, ne co říkají - Bojové sporty - jsem víc teoretik než excelentní praktik Myšlení a filosofie války - principy, hodnoty, Motorky enduro - Auta - Veteráni Cestování - expedice Fotografie - věčně nadšený amatér Filmy - to, jak se dělají, Muzika - heavy beat and metal a to, co ani neumím zařadit Co mi fakt nejde: Naučit se kloudně jazyky, i čeština mi bývá cizí Dělat všechno a přitom si v tom udržet pořádek Plnit některé sliby, které dám - většinou mi to trvá déle než jsem čekal Vycházet sám se sebou