Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RO

opeth

25. 7. 2008 12:49
motorkari

mezi motorkari jsou idioti i slusni lide, zrovna jako mezi ridici aut a kamionu. porovnavat ve ktere skupine je procentualne vice idiotu je pitomost. me osobne vice ohrozuji ridici ostatnich aut, nez jeden motorkar tydne, ktereho potkam. motorkari jsou vsak nejvice zranitelni, to je prokazatalny fakt, takze pri jakekoliv bouracce to nejvic odnesou. na tom jedinem se shodneme. ostatni blaboly jsou spekulace a leceni si komplexu.

0 0
možnosti
MV

wostrey

24. 7. 2008 15:41
solidni blabol :)

R^[>-]

0 0
možnosti
PM

DedecekHribecek

24. 7. 2008 14:29
Stejně mi to neda a ještě jednou

Za tu dobu co mám řidičák mi v hlavě nemazatelně utkvěli dvě skupiny řidičů. Obě jsou nevyzpytatelné.

Kloboučníci co jezdí s kloboukem v autě a jsou nevyježdění a poté motorkáři kteří si myslí jak ovládají perfektně svůj stroj. V kombinací se akcelerací a rychlostí jejich stroje to je smrtelná kombinace. Klobočník je nevyzpytelný ale díky své pomalosti se na něho dá zareagovat. U motrorkáře to je problém tam se nedá nic moc dělat protože se objeví zpravidla když už se s tím nedá nic dělat.

Druhý problém motorkáře je nepoučitelnost. Kolik jejich soukmenovců umírá a přesto nezvolní. Oni jejich kamrádi zemřeli hlavně díky nepozornosti jejich okolí oni jezdí jak bozi a chyby nedělají. Jak ale reagovat na člověka který nedodržuje rychlost akceleruje nak o život a vetře se kde může? Oni si přece koupili stroj aby jezdili rychle. Já osobně nikdy žádného motorkáře nepředjel a Vy?

Na zbraň je potřeba psychotestů. Proč motorku dostane každy?

0 0
možnosti
MV

wostrey

24. 7. 2008 15:43
Re: Stejně mi to neda a ještě jednou

Ani na vydani ZP nejsou potreba psychotesty. Lepe receno, jejich absolvovani neni povinne.[>-]

0 0
možnosti
LO

IceLander

24. 7. 2008 14:04
nesmysl

proc proboha nazyvate reportaz TV Nova manipulativni?

reporterka si sla popovidat s motorkarema, kteri se sesli protestovat

mate pocit, ze toho cloveka navedla, at si rozbije kokos schvalne?

doufam, ze ho policie obvini z obecneho ohrozeni a bude o dalsiho debila na ceste min!!!

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

28. 7. 2008 12:23
Re: nesmysl

:-) Ne jen ten rozhovor s motorkářema tam neby a byl tam jen ten trouba co spadnul - škoda. Bylo by to vyrovnanější. To mi připadá jako MANIPULACE.

0 0
možnosti
DS

Decado

24. 7. 2008 10:55
ok

Souhlasím s tím, že psát by se mělo i o tom a možna hlavně o tom, že nehody jsou v určité míře způsobeny nedáním přednosti, atd automobilových řidičů. Možná by si pak i motorkáři uvědomili, že jsou menší než auto a tudíž lépe přehlédnutelní :(. A taky by mohli pouvažovat nad tím, že ne každej odhadne rychlost motorky správně, totiž ne každej ví jak rychle se přiblíží těleso v protisměru o rychlosti 150km/h. Mám kamarády motorkáře a můj nej přítel zvažuje koupi motorky. A já si přeju, aby ho to přešlo a byl tady s náma ještě dlouho. Můžeš být ten nejlepší motorkář, ale cizí chybička/přehlédnutí/špatný odhad/... tě zabije stejně jako ta vlastní...

Proto přeju vám motorkářům hodně štestí a zdravýho rozumu...

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

28. 7. 2008 12:33
Re: ok

:-) Díky, rád se k tomu přidám

0 0
možnosti
PH

TristanTzara

24. 7. 2008 2:29
Blaboly

Motorkari by nikomu nevadili, kdyby neohrozovali nas, normalni ucastniky silnicniho provozu, kteri se chceme dostat z bodu A do bodu B a ne s nekym zavodit, predvadet se.

At si koupi pozemek, na nem postavi drahu a tam at si jezdi treba 2000km/h. Ale at nelezou na silnici a neohrozuji ostatni Rv

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

24. 7. 2008 8:17
Re: Blaboly

:-) Oni se s vámi nehoní fakt (pokud jste v autě) jen jedou svým stylem, je škoda, že některým řidičům to tak připadá. Fakte - zrychlením se se sportovními motorkami asi honit moc aut v ČR nemůže - bežně 0-100 kolem 3s.... Nikdo z těch kluků vážně s auty nezávodí (neříkám, že se někdo nechytne na výzvu:-)

0 0
možnosti
I

irimat

24. 7. 2008 0:40
Škoda...

Škoda,že motorkář svoje kousky nepředváděl tam,kde nebyl ohrožen a zároveň nikoho neohrožoval...Když se musí za každou cenu předvádět,dá se neštěstí očekávat.I kaskadéři svoje kousky promýšlejí a plánují tak,aby riziko bylo minimální...  Podotýkám,že motorky mám ráda,líbí se mi,na silnici jim v autě uhýbám,je-li kam.

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

24. 7. 2008 8:19
Re: Škoda...

:-) Jasně souhlasím - jen jsem chtěl aby si každý uvědomil, že jen odsuzování je na nic. Nebylo to profesionální - on nebyl profesionál:-( Bylo to jen něco o něm jako člověku - jinak statistiky umrtí a úrazů na kolech nejsou o nic veselejší

0 0
možnosti
LS

Libor Svoboda

23. 7. 2008 22:58
178km/h ve městě

Když se před nedávnem "rozštípal" v Jihlavě mladý motorkář, jel sice po hlavní a z vedlejší mu tam sice vjelo auto, ale jezdit po městě 178km/h? To by zabilo i vola. Alle zase na druhou stranu, dobrovolní dárci orgánů jsou vítáni, a nechť je jich čím dál víc.

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

24. 7. 2008 8:22
Re: 178km/h ve městě

:-(Cynismus je taky přístup k životu - potřebujete nějaký orgán? Který

0 0
možnosti
MA

Martin Adámek(adamek.blog.idnes)

23. 7. 2008 20:42
Nejsem si jist, jak vám ten článek vyšel...

Ač sám na motorce nejezdím, tak proti motorkářům nic nemám, a do velké míry chápu, co se jim na motorkách líbí. Ale vůči vašemu článku mám jisté výhrady:

-ad"Měl svůj sen, šel za ním, stálo ho to asi za týden

život" - jestli jeho snem bylo stát se kaskadérem, jak s tím souvisí to, že riskantně předjížděl autobus proti protijedoucímu vozidlu?

-ad nehoda před sídlem TV Nova - Novu rád nemám, a patřičný článek na tn.cz je navíc plný pravopisných chyb, ale fakta jsou jasná. Přiletěl tam někdo na motorce bez přilby a rozštípal se. Sice nevím, jestli to byl pravověrný motorkář, na akci pozvaný, ale zase se mi nechce věřit, že by nějaký nemotorkář skočil na mašinu a jel se rozsekat před kamery jen proto, aby motorkářům udělal ostudu.

0 0
možnosti
MA

Martin Adámek(adamek.blog.idnes)

23. 7. 2008 20:45
Re: Nejsem si jist, jak vám ten článek vyšel...

...Ale plně souhlasím, že je špatně, když se v článcích mlčí o zavinění smrti motorkáře ze strany řidiče auta.

Moto-kulturu chápu, motorkářům coby řidič auta uhýbám, když je kam;

a coby cyklista si uvědomuji i to, že jsou víc ohrožení, než řidiči aut.

A pragmaticky vzato, když nějaké hovado sedne zrovna na motorku, tak je společnosti míň nebezpečný, než když totéž hovado sedne do off-roada s rámem a několika tunami...

0 0
možnosti
K

katkaBK

23. 7. 2008 19:19
nevadí mi - když mě neohrožují

Trochu nadsazený článek, zejména ta pasáž, jak nám ostatním údajně motorkáři vadí, protože jim vlastně závidíme. Mně tedy nevadí (ve smyslu "závist", protože na motorku bych nesedla ani omylem a nechtěla bych ji ani zadarmo!) - do chvíle, než mě ohrožujou na silnici, a to je bohužel velmi časté.

Patřím k řidičům, kteří rádi uhnout ke straně, když jede někdo rychlejší - auto nebo motorka. Ale to, co někteří na 2 kolech předvádějí, fakt nejde pochopit rozumem...8-o

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

23. 7. 2008 20:50
Re: nevadí mi - když mě neohrožují

:-)kde jste tam nasla pasaz o zavisti?

0 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2556x
K zájmům: Pozorování jak věci fungují - pokouším se o úžas malých dětí (moc mi to už nejde) Jak se zvířata chovají Jak se lidé - zvířata chovají, ne co říkají - Bojové sporty - jsem víc teoretik než excelentní praktik Myšlení a filosofie války - principy, hodnoty, Motorky enduro - Auta - Veteráni Cestování - expedice Fotografie - věčně nadšený amatér Filmy - to, jak se dělají, Muzika - heavy beat and metal a to, co ani neumím zařadit Co mi fakt nejde: Naučit se kloudně jazyky, i čeština mi bývá cizí Dělat všechno a přitom si v tom udržet pořádek Plnit některé sliby, které dám - většinou mi to trvá déle než jsem čekal Vycházet sám se sebou