Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PD

Fandor80

21. 7. 2008 19:25
No jedno tomu člověku není jasné

Pravidla silničního provozu platí i pro motorkáře. Auta jim NEMUSÍ uhýbat. Pokud motorkář zemře je to z 95% jeho vina, protože jezdí rychle a v hlavě to má tak vyfoukaný, že ani nepředvídá co by se mohlo stát. Přál bych si nějaká opatření proti motorkářům. Třeba nějakou černou skříňku. Rv

0 0
možnosti
EZ

emicka

21. 7. 2008 19:31
Re: No jedno tomu člověku není jasné

To jako rakvicku nebo zaznamove zarizeni? ;-)

0 0
možnosti
EZ

emicka

21. 7. 2008 19:17
Motorkar = motorista co nemusi dodrzovat dopravni predpisy?

Fakt mi neni jasne, proc se tolik motorkari lituji - malokdy nejakeho dojedu na okresce, vetsinou to funguje tak, ze se pririti zezadu sakra rychle a predjede on me. Pokud to jde a registruju ho vcas, udelam mu misto, ale na druhou stranu si myslim, ze vazne neni duvod, aby musel jet mimo dalnici 130 a vic. Podobne v kolone v Praze milankove na skutrech a messengeri - propletaji se mezi autama, cara necara, predjizdeji zprava zleva.  Nevim, proc bych mela uhybat jen motorkarum - stejne tak by se mohli citit urazeni ridici nakladaku,  ze jim neuhnu.. Verim tomu, ze to je pozitek, hnat se na poradne nadupane masine, ale proboha tak proc s tim nejdou na nejaky okruh, kde jim nevleti do cesty treba deti? Bydlim ve vsi kousek od Prahy a machrici na motorce rozhodne nejezdi 50, kolikrat to berou po zadnim kole. Ono to v padesatce nejde udrzet na silnici nebo co??

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

21. 7. 2008 19:44
Re: Motorkar = motorista co nemusi dodrzovat dopravni predpi

:-) Tady se nikdo nelituje, přečtěte si to ještě jednou:-)

že se zkouší jezdit po zadním kole coje na tom tak hroznýho a odsouděníhodnýho? Kluci blbnou a většinou to vyjde, vy někdy neblbnete:-) Pokud ne tak je to škoda. Nechci teď nahrávat škarohlídům, ale tak strašný to není už jednou jsem to myslím nazval Sociální fobií a tyhle diskuse to jen víc a víc potvrzují http://homolka.blog.idnes.cz/c/35628/Motorkari-Misto-plechu-kuzi.html

0 0
možnosti
Z

Zoro.Vomáčka

21. 7. 2008 18:12
Dotaz

Můj názor na motorkáře zkrátím na to, že dodnes na jednom náměstíčku je skvrna a díra na oblouku podloubí, která vznikla, když se tam rozlil mozek mladého klučiny- spolujezce, který vystřelil do výše, když jeho kamarád machroval v noci a najel tam na mírnou rampu (pod podloubím) ve vysoké rychlosti - kluci se na náměstí na chodníku a pod podloubím předváděli...Můj dotaz směřuje jinam: Denno denně tu kolem nás jezdí kluci bez čísel nebo ohnutými a mají výfuky bez tlumičů, ty motorky opravdu  řvou a ačkoliv jsem kliďas, člověka to přece jen vytáčí....Co nutí motorkáře ke své adrenalinové jízdě ještě vykuchat ty výfuky aby projeli těch pár km mezi dvěma městami v esíčkách nejen riskantně, rychle ale ještě tak, aby je každý slyšel - ovšem bez čísel? Na tu skvrnu od mozku svého kámoše již dávno zapomněli....Proč tedy ještě ten šílený hluk bez tlumičů?

0 0
možnosti

kotatkoxxl

21. 7. 2008 18:21
Re: Dotaz

s tím kraválem plně souhlasím. Bydlím v zatáčce v centru města, kde před zatáčkou je rovinka cca 300m, kde to motorkáři rozpálí, před zatáčkou uberou a za zatáčkou zase rozpálí. Jelikož bydlím v 1.p. a často větrám, tak to je opravdu rachot, kterej mě fakt deptá.

Taky mám jednu nepříjemnou vzpomínku, když jsme s dcerou jely autem na výlet a projížděly jsme takovejma úzkejma klikatejma silničkama. Často sleduji provoz v zrcátku a za mnou nikdo, přede mnou ostřejší zatáčka , my si v klidu jedeme a zpíváme, když najednou děsnej rámus. Ve mně hrklo, co se kde děje a on nás najednou šílenou rychlostí předjížděl motorkář a ještě přidával plyn. Tak jsem se lekla, že jsem ráda, že jsem to nestrhla do příkopu :-/

Jezděte si motorkáři jak chcete, ale neomezujte a neohrožujte ostatní jak rychlostí, tak nadměrným hlukem !!!

0 0
možnosti
PG

CuoreSportivo

21. 7. 2008 17:28
Dobrý článek - ale proč ta štvavá kampaň?

Poslední dobou se vede doslova štvavá kampaň proti motorkářům. Motorkář = zabiják, individuum nerespektující nic, zákony světské ani fyziklální. Ze židle mě nadzvedla včerejší reportáž ČT, kde redaktor Luboš Rosí komentoval ukončení závodů v Brně. Nějaká jeho kolegyně reportérka jela automem po dálnici 130 kma/h a všichni motorkáři ji předjížděli. Z této reportáže pak plyne závěr - motorkář je zvěř. Ale proč pan Rosí a jeho kolegyně nehovoří o tom, že pokud jedete po D1 130, jste absolutně nejpomalejší. Nafoukanci ve svých mohutných limuzínách , SUV a off-roadech Vás chtějí sundat z cesty zběsilým blikáním gestigulacemi.... To asi ČT a jejím redaktorům nevadí. Proč neřeknou, že dle statistik (uveřejněno v Autosalonu na TV Prima), je 67 % nehod motorkářů zapříčiněno těmi druihými. Kampaň, která se teď vede proti motorkářům si nezadánic s bolševickou rétorikou proti Svobodné Evropě za totáče.

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

21. 7. 2008 17:40
Re: Dobrý článek - ale proč ta štvavá kampaň?

:-) stalo se to módou a novináři si chtějí vydělat - lidi to chtěj je tam krev - bohužel... Možná kdyby si něco odjeli na motorkách nebo alespoň přečetli - Zen a údržba motocyklu, http://www.kosmas.cz/knihy/111759/zen-a-umeni-udrzby-motocyklu/

nebo pro rudý Che Guevara http://www.labyrint.net/ernesto-che-guevara-motocyklove-deniky.htm

byl motorkář - než zblbnul do revoluce.

K těm statistikám s těma se operuje jak se komu hodí

0 0
možnosti
JP

votomtoje

21. 7. 2008 17:03
Trochu drsnej nadpis

Když můžu uhnu, nic mi to neudělá. Pěkně se na to kouká, hlavně ženská na motorce je hrozně sexy. Sen všech těch dnes již bývalých motorkářů určitě nebyla smrt, ale radost z jízdy, z aktivity, z prožitku. To místní pivaři a internetoví bručouni nikdy nepochopí...

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

21. 7. 2008 17:06
Re: Trochu drsnej nadpis

:-)R^ snad jo

0 0
možnosti
VW

von Falkenstein

21. 7. 2008 16:38
Ho ho ho...raději nedoplním kvůli cenzuře...

To máte těžké. Tzv. motorkáři  se nyní cítí ublížení, jak jim všichni křivdí, že je ostatní "nerespektují" atd.atd. Ten slaboduch co si natloukl svoji prázdnou makovici při jejich "protestu" tomu všemu jen nasadil korunu...Je mi jedno, když se za mnou objeví magor a točí na okresce 150 a víc...Rád mu uhnu a říkám si "jen si to užij, dokud ještě vnímáš". Není mi už  jedno, když mi pod oknem projede za odpoledne takových 20 nebo 30, nejlíp s "laďákem" z moto-tuzing shopu, protože "čím více to řve, tím větší adrenalin,woe " 8-o Jsou holt motorkáři a tzv."motorkáři". Respekt si musí ti solidní vydobýt a udržet sami. Jak? Poraďte si, dobrá rada je drahá. Určitě ne "protesty" a debatami, že "má reportérka problém". Ona nemá problém, ten máte jedině vy, milý pane! Přeji hezké letní dny bez urážení se... 

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

21. 7. 2008 17:07
Re: Ho ho ho...raději nedoplním kvůli cenzuře...

:-) Jste reportérka:-)

0 0
možnosti
JN

jarda41

21. 7. 2008 16:26
Tak se nám to nějak zvrhlo

Motykáři se tady předháníme, kdo je větší blbeček. To si fakt myslíte, že máme nárok jezdit rychleji a ostatní jsou povinni s tím počítat? Že jsme vidět stejně jako plechovkáři se dvěma světly?....Motorka opravdu není na to, abychom s její pomocí proti něčemu protestovali a už vůbec ne proti vyhlášce. Kecy o svobodě jsou zhovadělost. Svoboda každého končí tam, kde leze do práv druhých, nebo někoho ohrožuje. Nehoda kolegy Lelka je vyjímečná a není vhodná k argumentaci pro ani proti. Asi bychom si podobně naběhli všichni. První moto jsem si pořídil ve 22-i, poslední v 66-i. Po celou dobu jezdím i plechovky a to i sportovně. Podle mého je poměr blbečci-neblbečci mezi motykáři méně příznivý a kecama to napravit nejde! Bohužel to vypadá, že idioty ze silnic nikdo jinej než nekompromisní policajt nevyžene :-(

0 0
možnosti
TG

TopGum

21. 7. 2008 16:34
Re: Tak se nám to nějak zvrhlo

Obavam se ze motorkari vyhynou driv nez se v nasich krajinach objevi prvni nekompromisni policajt :-(

0 0
možnosti
MK

joja

21. 7. 2008 15:43
nelíbí se mi ani jeden extrém...(2)

Záměrně nepíšu, že porušuje předpisy, protože plnou čáru nepřejede, ale tlačí se na levý bok mého auta tak, že kdybych neuhnul, tak mi padne pod kola...Uznávám, že pokud by spěchal k porodu nebo do nemocnice, je to omluvitelné, ale pokud ho po těch 20 minutách najdu se zmrzlinou v ruce stát a USMÍVAT SE u benzínové pumpy Agip za Dubou - nemohu uvěřit, že měl omluvitelný důvod spěchat... Nikomu nepřeju, aby zemřel - ani motorkáři, který riskuje, ale už vůbec ne jeho spolujezdkyni přip. těm, kteří zahynou kvůli nim! Prosím, motorkáři, pronajměte si letiště, nebo závodní okruh v Sosnové a tak si hoňte svoje ega...nebo co to vlastně máte! Howgh...

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

21. 7. 2008 15:48
Re: nelíbí se mi ani jeden extrém...(2)

:-) a co s tím?

0 0
možnosti
MK

joja

21. 7. 2008 15:43
nelíbí se mi ani jeden extrém...(1)

...ani hon na čarodejnice ve stylu TV Nova, ale ani Váš, pane Homolka...

...téměř pravidelně jezdím autem po vyhlášené motorkářské silnici č. 9 z Liběchova do Dubé a pokaždé...opakuji, že pokaždé...se mi několikrát za těch 15-20 minut jízdy stane, že mě ohrozí motorkář(i)...ať už v protisměru, protože ho zatáčka vyhodí do mého pruhu, nebo v mém směru, kdy se za mnou přiřítí 200 km/hod a téměř mi lámaje zpětné zrcátko předjíždí na plné čáře způsobem, který ohrožuje životy...

0 0
možnosti
JV

Georgik-I

21. 7. 2008 15:42
.

Vy jste nevychovaný a zřejmě i hloupý! Kde jsem psal o tom, co můžu já na motorce a co můžu v autě? Jistěže moto nemá jiné limity než auto!!!!! Psal jsem, že takto jedoucí moto, mě ohrozí méně, než auto. Myslel jsem při případném kontaktu!!! Tak čtěte důkladněji a nesnažte se urážet, protože to se Vám stejně nepovede, maximálně ukážete, že Vám došli argumenty.

0 0
možnosti
JM

djsano

21. 7. 2008 15:45
Re: .

Aha, takže podle Vaši logiky, když Vás umlátím klackem, tak se to dá omluvit, protože klacek neni tak vražednej jako brokovnic. Hele ty už radši nemluv, protože meleš hovadiny. :-©

0 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2556x
K zájmům: Pozorování jak věci fungují - pokouším se o úžas malých dětí (moc mi to už nejde) Jak se zvířata chovají Jak se lidé - zvířata chovají, ne co říkají - Bojové sporty - jsem víc teoretik než excelentní praktik Myšlení a filosofie války - principy, hodnoty, Motorky enduro - Auta - Veteráni Cestování - expedice Fotografie - věčně nadšený amatér Filmy - to, jak se dělají, Muzika - heavy beat and metal a to, co ani neumím zařadit Co mi fakt nejde: Naučit se kloudně jazyky, i čeština mi bývá cizí Dělat všechno a přitom si v tom udržet pořádek Plnit některé sliby, které dám - většinou mi to trvá déle než jsem čekal Vycházet sám se sebou