Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

djsano

21. 7. 2008 15:28
Hloupost

Že jel ten motorkář po hlavní není argument. Záleží jak jel rychle. Na vlastní oči jsem viděl podobnou nehodu. Motorkář, ve měste, v centru si to pálil hodně přes 100 km/h po hlavní, z vedlejší silnice odbočoval člověk v autě, když odbočoval, tak motorka byla ještě deleko a jelikož předpokládal že jede podle předpisů tak tam vjel, jenže motorkář jel jak hovado a byl u něj rychleji, než mohl kdokoliv čekat. Narval to z boku do toho auta a rozprsknul se na silnici jak rajče. Viník byl samozřejmě motorkář.

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

21. 7. 2008 15:31
Re: Hloupost

:-) Věčný odhady rychlosti "hodně přes 100", tak se nikam nedostaneme. Kouknout kam když najíždím zprava a kdy, to je řešení

0 0
možnosti
DD

svarak z krabicoveho vina

21. 7. 2008 15:20
Nechápu

Jel moc rychle - umřel. Machroval na motorce za plného provozu - umřel.  No,  co naděláte... Kdyby zapojili mozek, byli tady dosud oba. Litovat je nebudu, jsem rád, že nevzali nikoho sebou.

Pane Homolka, média nevedou s motorkáři válku - jen poukazují na současný tristní stav.  A Novou snad nikdo soudný argumentovat nebude, ta ve zprávách zbulvarizuje vše, nejen motorky.

Mimochodem, vy vidíte na silnici týpka, který za plného provozu jede na motorce s nohama na řídítcích a USMÍVÁTE SE, ŽE JE ŠIKOVNÝ? Opravdu si myslíte, že je to normální a správná reakce?

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

21. 7. 2008 15:26
Re: Nechápu

:-) a jaká je podle správná reakce?

0 0
možnosti
KK

krpec_34

21. 7. 2008 15:20
adrenalin muze zvednout chozeni po zabradli mostu ...

...a kazdy vi , ze muzu spadnout dolu

Co chci rict, je ale to, ze jede-li nekdo rychle a porusuje-li tedy pravidla jizdy ( i kdyz si mysli, ze to ma pod kontrolou), a zaroven dozaduje-li  se 100% dodrzeni pravidel jineho je maximalni pokrytecky pristup

Nevim jak v blogu popisovany motorkar jel rychle, tedy neni to o nem , ovsem normalni motorkar, ma vpodstate zpusobit zacpu na ceste, a ject normalne, tak jak to tu vidim v US kazdy den za mestem, kdyz jedou dokonce dva vedle sebe v pruhu, jedu poslusne za nima a ani neceknu ...

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

21. 7. 2008 15:28
Re: adrenalin muze zvednout chozeni po zabradli mostu ...

:-) Když jedete po hlavní - měl byste mít přednost bez ohledu na to jak jedete.... Pakliže ne, nic neplatí. Sám jezdím tak jakoby předpisy neplatily, nespoléhám se na ně, že mi zachrání.

0 0
možnosti
LZ

lubos7

21. 7. 2008 15:13
????

Pokud vím tak Tranzit sice odbočoval v levo přes plnou čáru ale co dělal motorkář po jeho levém boku????

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

21. 7. 2008 15:36
Re: ????

:-) nevím, ale doprava se tam uhnout nedá, dopadl by stejně. Možná nedobrzdil. Každopádně je tam myslím zákaz odbočení vlevo a tam ta dodávka odbočila

mapa http://maps.google.com/maps?ll=50.190276,14.457587&z=5&t=h&hl=cs

0 0
možnosti
LZ

lubos7

21. 7. 2008 15:10
problém?

Vážený pane,kdyby onen mototkář u Smečna jel předepsanou rychlostí jistě by řidička Fordu zaregistrovala, že po hlavní jede motorka.Po 32 letech praxe na kamionu a autobusu /bez nehod / vím moc dobře jak těžké je reagovat na šílence který se řítí 200-300km rychlostí a jak je těžké vubec tenhle stroj zaregistrovat.Pokud nezačnou tihle mistři jezdit podle vyhlášky tak nehod neubude.Co kdyby jste místo svalování  odpovědnosti na všechny ,vyjma motorkářu, sepsal petici nebo výzvu a nechal rozeslat všem těmto jezdcum aby dodržovali vyhlášku? Pak by nevadil ani písek v zatáčce.JEZDĚTE tak jak se má a je po problému.

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

21. 7. 2008 15:25
Re: problém?

:-) Obávám se že nemáte pravdu a podle zpráv Ford řídil muž, jeho partnerku převezli do nemocnice ve Slaném na pozorování, byla v jiném stavu.

Petice jsou k ničemu, je potřeba se naučit jezdit společně. K tomu nepomáhají ani vyšší pokuty - je vyšší ostražitost, provoz houstne, silnice nejsou moc dobrý....

0 0
možnosti
PF

rychloslimejs

21. 7. 2008 15:10
vite pane Homolko

vy argumentujeme smerem k novinarum a pritom delate uplne stejne chyby. jak vite , ze ten motorkar u Slaneho nejel 200, tak nemel ridic fordu cas zareagovat, respektive videt ho. u pana Lelka, nevim, myslim, ze udelal chybu, byt bych chtel, aby to bylo jinak, on byl vzorem motorkare, ktery ukazoval, jak je motorka nebezpecna, ale narval to do auta, za kterym jel, at uz udelalo jakykoli manevr, mel to ubrzdit... a me zkusenosti? ano, motorkari ziji adrenalinove, ale take jakoby meli pocit, ze jsou mimo zakon, nikde jsem v zakone necetl, ze motorkar muze jet po bezne komunikaci vic jak 90, a deje se to pravidelne, ze muze predjizdet na plne, a deje se to pravidelne, ve meste jezdit 90, a deje se to pravidelne... to, ze ja kazdy 8. mrtvy na silnici motorkarem, coz je v naprostem nepomeru k poctu aktivnich ridicu, neni nahoda, a neni to jen vliv toho, ze masiny nemaji deformacni zony. at chcete nebo ne, je to i stylem jizdy, riskovanim na verejne komunikaci, ktere proste neni na miste...

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

21. 7. 2008 16:23
Re: vite pane Homolko

:-) mohu tak psát, protože nejsem novinář - nepředávám "pravdu", ale osobní názor a pohled na věc. Ale to opisování ze prohlášení policie je jen dalším potvrzením toho, jak novináři pracují s informacemi - opisují, moc nepřemýšlí asi - nic jako urážka - je to můj dojem a jsem pod tím podepsán Jaroslav Homolka

0 0
možnosti
TJ

_T0M_

21. 7. 2008 14:59
tolerance

Jak to tak byva, pravda bude asi nekde mezi. Motorkari jezdi obecne rychleji, ale zase u toho davaji sakra pozor, protoze jim pritom jde zkratka o zivot. O neco pomalejsi auto, ve kterem ridic telefonuje a kouri zaroven je urcite mnohem vetsi problem. Ja uz si zvykl pri najezdu na hlavni dvakrat zkoumat rychlost motorky (a vybranych aut:) nez najedu (ikdyz pri dodrzovani predpisu bych nemusel) a kontrolovat dukladneji co se deje za mnou treba kdyz predjizdim, protoze motorka mnohdy neni v zrcatku vubec videt. Kdyz ji vidim, jedu ke krajnici, aby mohla projet - nevidim duvod proc ji blokovat. Motorkar vam pak zadnou mysku delat nebude, ale spis podekuje. Bohuzel jsou i magori co nemaji pud sebezachovy. Ti ale jezdi i v autech (treba borci ve sportaku). Je to vsechno o toleranci na silnici, motorka je prece regulernim clenem silnicniho provozu...stejne jako cykliste...Motorku nemam,kdyz jsem byl mladsi,rodice mi to rozmlouvali horem dolem...kdo vi,mozna bych uz ted nebyl...

0 0
možnosti
JV

Georgik-I

21. 7. 2008 15:08
Re: tolerance

Asi tak!!! A jen dodám, že řidičů aut, co se motorce uhnou je většina, tzn. většina jich je slušných, stejně jako většina motorkářů je slušných. Jezdím v autě min. 50 000 ročně a ohrožení od motorkáře jsem zažil asi 2x, nebo spíš omezení, což mimochodem vyhláška v mnoha případech dovoluje!!!  Zatímco problém s jiným autem mám téměř denně, ale vždy se snažím dívat se na to tak, že ten člověk udělal chybu a ne že je to kret.n a hov.do a dobytek. Chyby děláme všichni, nikdo z Vás nikdy nepřehlédl stopku, červenou, omezení rychlosti nebo jiný zákaz? Já ANO! Jsem jen člověk...

0 0
možnosti
JN

Bubrak

21. 7. 2008 14:39
karma

z tn.cz me zaujal jeden komentar, s kterym naprosto souhlasim:

"V naší zemi nejsou lidi zvyklí na motyky a taky se proto chovaj tak, jak se chovaj a oni se vlastně nechovaj.... Nikdo z plechovkářů si neuvědomuje, že člověk na motyce má při jakékoli kolizi jen minimální šanci ustát to co ustojí plechovka na 4 kolech. Plechovkáři ani netuší , že hrst písku na asfaltu v zatáčce může bejt pro motykáře mazec o jakém se nikomu ani nezdá i za minimální rychlosti. Naši plechovkáři se neumí chovat k motykářům a nepřejí nám předjíždění kolon, protože myšlení "když nemůžu jet rychleji já , tak ať nejede nikdo " je v našich lidech hodně zafixované. Že se najde i mezi náma pár voslíků, kteří to přeháněj ....to je jasné, ale já když jedu, tak jedu tak, abych nikoho neohrozil a chci dojet do plánovaného cíle - to myslím chceme všichni. ............

0 0
možnosti
JN

Bubrak

21. 7. 2008 14:40
Re: karma

...........Kdysi jsme dělali takový jednoduchý test na to co si lidi myslí o rychlé jízdě motorek.... Jel jsem na motyce městem v jednom úseku 50 km/h, pak jsem jel to samý autem ... Když se potom kámoši ptali lidí na to co si myslí o průjezdu obou vozidel , tak reakce dotázaných lidí byla jednoznačná ...motyka, protože je menší, ale více " řve" , tak jela nejmíň 100km/h .....a .....vo tom to je. Lidi neví , jen si myslí , ale výsledek je jednoznačný a pro motykáře bohužel špatný. Ještě bude dlouho trvat než si naši plechovkářští motoristé zvyknou na fakt, že tu nejsoui sami a že je lepší udělat to místo pro ten průjezd nebo předjetí motyky. Přeju nejen motykářům , ale i plechovkářům vžít se do myšlení toho druhého za tím volantem a naopak za těmi řidítky a nedělal druhému to, co by nechtěl , aby někdo druhý dělal jemu .... Přeji všem hodně šťastnejch kilometrů"

0 0
možnosti
RB

TarasBulba

21. 7. 2008 14:30
Motorka je svoboda ...

Asi jo, jenže motorka přece nemusí automaticky znamenat rebelii nebo anarchii. Proč, když se někde sejdou víc než dva motorkáři, musejí jet nejmíň tři, ale třeba taky pět mašin vedle sebe? Že to nejsou ti "praví" motorkáři ? To mi houby pomůže, když musím skoro zastavit, aby se mi fracek se šátkem přes hubu mohl v protisměru "elegantně" vyhnout.

Těch příkladů a přirovnání se nabízí víc, nejen s pejskařema. Nemyslím, že by lidi neměli motorkáře rádi. Akorát vědí, že když potkaj motorku, tak musej zatraceně zbystřit.

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

21. 7. 2008 14:33
Re: Motorka je svoboda ...

:-) To určitě a za to dík, o nic jiného mi nejde

0 0
možnosti
1A

1049an

21. 7. 2008 14:26
Karmu nedám ...

Mohu předvídat, že někdo nedodržuje rychlost a že jede 120, 130. Nemohu předvídat, že přijede motohovado rychlostí přes 200. Jestliže vím, že z horizontu ke mně dojede auto za 15 vteřin a mám čas najet na silnici z vedlejší, nemohu předpokládat, že motohovado to ujede za 5 vteřin a rozseká se o mne. Už dvakrát jsem tu i se synem nemusel kvůli motohovadu být. Když jedu a motohovado se mi pověsí na kufr, hezky jej osprchuji ostřikovačem. Je mi jedno, kolik se jich pozabíjí. Užitek z nich bohužel, není protože mají poškozené orgány a kvůli pomalé policii stejně začne u mršiny motohovada hnilobný proces. Pokud bych viděl, jak se motohovado někde rozsekalo, otočím hlavu na druhou stranu a jedu dál.

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

21. 7. 2008 14:38
Re: Karmu nedám ...

:-) Karma není povinnost

MOTOHOVADO????  A co jsi potom ty???? A ostřikovače jako zbraň??? Jsi asi KONG OF THE ROADRv

0 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2556x
K zájmům: Pozorování jak věci fungují - pokouším se o úžas malých dětí (moc mi to už nejde) Jak se zvířata chovají Jak se lidé - zvířata chovají, ne co říkají - Bojové sporty - jsem víc teoretik než excelentní praktik Myšlení a filosofie války - principy, hodnoty, Motorky enduro - Auta - Veteráni Cestování - expedice Fotografie - věčně nadšený amatér Filmy - to, jak se dělají, Muzika - heavy beat and metal a to, co ani neumím zařadit Co mi fakt nejde: Naučit se kloudně jazyky, i čeština mi bývá cizí Dělat všechno a přitom si v tom udržet pořádek Plnit některé sliby, které dám - většinou mi to trvá déle než jsem čekal Vycházet sám se sebou