Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KD

KECHUD

21. 7. 2008 12:06
Zcela špatně

Tahle diskuze se mi zdá směšná. Jedna strana trumfuje svými zážitky druhou a konce nebo příčin se nedopátráš.

Na obou stranách jsou pochopitelně řidiči většinou slušní, ale i dost prasat. Jen ti motorkáři jsou jaksi vidět víc.

Rozhodně jsem ale proti jejich glorifikaci, kterou se nám tady snaží autor jaksi podsunout. Kdybych třaba i pominul, že už ohrožení jejich vlastních životů je z lidského hlediska odsouzeníhodné, ohrožování životů ostatních je naprosto nepřípustné. A nějaký vítr ve vlasech a pocit svobody s bezpečností provozu naprosto nesouvisí a jako argument je naprosto scestný. Rv

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

21. 7. 2008 12:10
Re: Zcela špatně

:-) Rozhořčil jste se, dobrý. Pak reagujete. Glorifikace - ne. Jen pohled z druhé strany. Subjektivní ANO, jak jinak, ten váš taky. Vítr ve vlasech, že něco omlouvá NE. Jen popisuje lidi o kterých dneska hodně mluví, ale moc lidí je nezná a velká část lidí má na ně názor podle TV... A ten není moc vyrovnaný - proto tenhle článek - kdyžtak jsou tam i další pod odkazem motorkáři - budete se moc ještě víc se rozhořčit nebo přemýšlet, to je na vás:-)

0 0
možnosti
P

popak

21. 7. 2008 12:04
Vše je o toleranci!

Vše je ve vzájemné toleranci a slušnosti. PITOMCI  jsou totiž všude. Řidiči aut si musí uvědomit, že mají zpětná zrcátka a na co je mají, a druhá strana musí ctít pravidla a nejet na silnici 180, zboku vyjíždějící auto takovou rychlost nemůže předpokládat. Když vidím v zrcátku motorku, snažím se jí udělat trochu víc místa a dát najevo, že o ní vím - třebas bliknutím pravým blinkrem. Druhá strana to ocení a poděkuje. Mám pochopení pro jejich touhu trošku si jízdu užít. Cesta k vzájemné toleranci se najít dá. Co třeba BESIP - natočte podobnou reportáž, jako o kamionech a řidičích osobních aut. Možná by to pomohlo ve vzájemném pochopení. A znova opakuji - blbci jsou na obou stranách. A chybu může udělat každý. Jenže kluk či holka na motorce je na tom mnohem hůř. Zdravím všechny motoristy!;-)

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

21. 7. 2008 12:32
Re: Vše je o toleranci!

:-)R^

0 0
možnosti
RD

bigdonut

21. 7. 2008 12:03
Motorkáři

Podle me se haváriím motorkářů věnuje zbytečně velká pozornost. Statistika je jasná - motorkáři ve většíně případů NEZAVINÍ dopravní nehodu se smrtí nebo zraněním jiných lidí- většinou to totiž odskáčou sami.

Možná je to hnusný, ale přijde mi to spravedlivější, než když nějaký debil v autě zabije na přechodu matku s dítětem.

ALE POZOR! S tím dáním přednosti v jízdě bych byl velmi opatrný - ono motorka sama o sobě je menší objekt a když ještě jede vyšší rychlostí /neříkám, že tom,u tak bylo v tomto případě), je pro méně zkušeného řidiče odhad dost komplikovaný. Já například jezdím autem po suché dálnice cca 150-160 km/h, ale velice pečlivě kontroluju, koho zrovna předjíždím a nebojím se radši ubrat - když mi tam totiž někdo neočekávaně vjede, považuju to z velké části za svoji chybu a tím za svoji zodpovědnost. 

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

21. 7. 2008 12:39
Re: Motorkáři

:-) jen souhlasR^

0 0
možnosti
DH

davidhe

21. 7. 2008 12:01
Fakt blbost

Já už tyhle demagogický řeči opravdu nesnáším. Fakt se mi moc líbí, jak si každý umí najít nepřítele a jak se krásně houfujete. Pěkná diplomka z psychologie by se na to dala napsat. Jenže nějak zapomínáte, že tohle celé není o motorkách proti autům, ale o totální blbosti většiny lidí, kteří u nás jezdí po silnicích (a to píšu s vědomím, že i já dělávám někdy nebetyčné hovadiny). Je hezké říct, že motorkáře zabila blbost člověka v autě. Jenže pokud chcete te být opravdu objektivná, tak řeknete, že ho zabila blbost. Blbost všech. Ta blbost začíná tím okamžikem, kdy si dotyčný řekne, že pravidla jsou pro sraby.

Podívejte se proboha někdy na to, co se děje u nás na silnicích a pak si něco vyčítejte. Než si tu budete navzájem vyčítat i barvu očí, tak si řekněte, kdo opravdu reálně dodržuje pravidla. Když mě někdo začne předjíždět na plné čáře kouek od horizontu za který nevidí, je mi jedno jestli je to motorkář nebo jede v autě, je to debil a ohoržuje nejen sebe.

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

21. 7. 2008 12:06
Re: Fakt blbost

:-) Jo vo to de. Nebrat to osobně a každej udělat, co je možný abysme se mohli vrátit domu živí, všichni... Trocha ohleduplnosti a klidu v krizi... Mám jednu vlastně dobrou zkušenost z Itálie, tak, když byl karambol, všichni hodili blinkry a nechali silnici k dispozici tomu, kdo měl problém - super šance, když už se stane malér... http://lukygoogandbadmemories.blogspot.com/search/label/01.%20good%20memories

0 0
možnosti
PD

snowxx

21. 7. 2008 11:51
jen reakce..:-)

slusne psany-a proto reakce.bike jsem mel-pocity znam a emoce jsou velky-jsem schopen pochopit i obeti,ale obetovat to,kvuli cemu jsem tady(zivot)?Pro me obet obrovska a nepochopitelna.Jsem zastancem svobody..at si kazdej dela co chce,ale pozor! jen do te miry nez zacne ovlivnovat me-vas-nas.

Debata ktera je rozpoutavana  jen a jen! kvuli sledovanosti,ma svy pro a proti.Pravda je,jak to tak byva zas uprostred.Svatej neni nikdo,ale kdyz vidim kuzi a jedu v plechu,jsem normalni,zpozornim a cekam ze kuze neni z vola.

A ted trochu od veci,ale neda mi to.Vse se dela pro prachy-holt doba je takova-proc ne.kdyz bude v kurzu alkohol pres noc se z nas stanou alkoholici-jak je to mozny?no,rikali to v televizi.vsude se v posledni dobe resi bezpecnost a motorkari-proc??,protoze zisk.special. nova.kazda druha reportaz y.tube,net?-potrebujeme,aby si ty ovecky co na nas koukaj poridily  pocitac i s pripojenim,protoze ta reklama z tv uz moc nenese a my mame TN!!.A jak toho docilime-krev,slzy,emoce..

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

21. 7. 2008 11:58
Re: jen reakce..:-)

:-) Příšrný na tom je, že nějak ztrácíme chuť přemýšlet, dívat se poznávat - SOUHLAS - díky za tenhle pohled. Moc s tím neuděláme, ale rozvířit diskusi "a snad", trochu s lidma přemýšlet o tom, jak to "skutečně je" bez filtrů novin, TV a drbů...

0 0
možnosti
VV

vladino

21. 7. 2008 11:35
Co bylo na té reporáži manipulativního?

???

0 0
možnosti
JM

jlm2

21. 7. 2008 11:45
Re: Co bylo na té reporáži manipulativního?

V reportáži na Primě "znalá" reportérka mluvila o PRVNÍ spanilé jízdě motorkářů - je to samozřejmě prkotina, ale spanilých jízd je několik každý týden - na každém srazu.

Ale vrchol byl u TV Nova v reportáži o dalším mtvém motorkáři. Mluvili o o tom, že viník není známý, nicméně celkové vyznění bylo, že další prase na motorce se zabilo. Navíc Nova manipuluje fakty. Např. u počtu mrtvých motorkářů zaookrouhluje čísla nahoru, v jedné z předešlých reportáží uváděla, kolik motorkáři zavinili nehod, přitom to bylo číslo celkových nehod, z nichž byla více než třetina zaviněna řidiči automobilů. A tak by šlo pokračovat do nekonečna. Letos se koná zřejmě méně technoparty, takže si musela Nova najít nový cíl, do koho se strefovat.

0 0
možnosti
VR

elanius

21. 7. 2008 11:30
chjo

shrnme to - vsichni jsme prasata, jen ti motorkari jsou svati, kteri miluji svobodu a vitr ve vlasech (teda v helme.....) - vcera jsem videl dva motorkare co jeli dle predpisu a asi dvacet co ne, obavam se ze u ridicu aut je ten pomer opacnej.

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

21. 7. 2008 11:34
Re: chjo

:-) mrkni na příspěved D1 myslím, že je to to samé - motorka nebo auto. Proto, proč si nedat bacha, neuhnout - to někdy lidi štve - a pokračovat??

0 0
možnosti
JD

gagaryn

21. 7. 2008 11:22
***

Motocyklisté a né motorkáři.X

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

21. 7. 2008 11:23
Re: ***

:-) co ti na tom vadí

0 0
možnosti
VV

vladino

21. 7. 2008 11:08
Ach jo...

"Vrcholem je TV NOVA a její „objektivní reportáž" z protestní akce motorkářů. To, co pak zařadili do reportáží, bylo víc než silně manipulativní. Paní reportérka má asi nějaký problém."

Co na tom bylo manipulativního? To jako že si Prima najala nějakého kaskadéra, který zahrál divadýlko? Vážený pane, jste trochu mimo normální svět. Motorkáři si přisvojuji výsadu být něčím nadřazeným. Zpravidla ignorují zásady bezpečnosti a tím ohrožují nejen sebe, ale i jiné.

0 0
možnosti
JD

Jarda Dingo

21. 7. 2008 11:14
Re: Ach jo...

:-) a vy jste teď spravedlivým soudcem? To si přisvojujete jakou nadřazenost. A vaše tvrzení "ZPRAVIDLA" - JE PŘESNĚ TO CO POUŽÍVAJÍ NOVINÁŘI:-)

0 0
možnosti
JM

jlm2

21. 7. 2008 10:34
motorkáři

Máme takovou menší partu motorkářů. Sjíždí se nás někdy 5, jindy 20, lidé z celé republiky, dvakrát do roka na srazu kolem 100. Věkové složení od nějakých 25 do 40 let, převaha chopperů a velkých endur. Za poslední rok byly mezi námi 4 nehody, ani jedna zaviněná motorkářem. Žádná naštěstí neskončila zraněním, dva pitomci za volantem (18 a 70 let) díkybohu přišli o "papíry".  Čeští řidiči jsou nejenom nejbezohlednější v Evropě, navíc ohrožují motorkáře úmyslně, protože nedokážou přenést, že někdo může být rychlejší než jejich nadupané TDi.

0 0
možnosti
Š

ŠtěpkaX

21. 7. 2008 11:01
Re: motorkáři

Víte, oni jsou pěkný paka mezi motorkáři, řidiči aut i kamionů bez rozdílu.

Nejsem odvázaná z motorkářů, kteří kličkují mezi auty.

Oni morotkáři dovedou být také pořádně samolibí. Nedávno jsem zažila jednoho kochajícího motorkáře, který schávně jel po prostředku 60 km/h (bylo tam 90 km/h), abych ho nemohla předjet.

Na dálnici jsem jednou předjela motorkáře ještitu, který neunesl, že ho předjela ženská a zuby nehty mě musel předjet a pak mne brzdil. Znovu jsem ho předjela a on znovu vypálil. Nechtěla jsem být součástí této hry a nechtěla jsem, aby se zabil, Tak jsem raději jela po dálnici za ním 100 km/h na nejbližší sjezd, moudřejší ustoupí.

Souhlasím s tím, že čeští ridiči jsou neohleduplní.

0 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2556x
K zájmům: Pozorování jak věci fungují - pokouším se o úžas malých dětí (moc mi to už nejde) Jak se zvířata chovají Jak se lidé - zvířata chovají, ne co říkají - Bojové sporty - jsem víc teoretik než excelentní praktik Myšlení a filosofie války - principy, hodnoty, Motorky enduro - Auta - Veteráni Cestování - expedice Fotografie - věčně nadšený amatér Filmy - to, jak se dělají, Muzika - heavy beat and metal a to, co ani neumím zařadit Co mi fakt nejde: Naučit se kloudně jazyky, i čeština mi bývá cizí Dělat všechno a přitom si v tom udržet pořádek Plnit některé sliby, které dám - většinou mi to trvá déle než jsem čekal Vycházet sám se sebou