Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Peyrac

31. 7. 2008 9:17
zviditelnit se

Včera jel v našem okresním městě proti mě anonymní motocyklista na zadním kole odhaduji 750 ccm. Jel jsem fábií s naloženým vozíkem železným šrotem do sběrny, a tak bych díky setrvačnosti asi rychle nazastavil, kdyby exhibici nezvládl a spadl mi pod kola.Naštestí přední kolo spustil bez nehody a pádu.Proč mladí jezdci na "ohnivých" židlích demontují tlumiče? Asi chtějí na sebe upozornit své vrstevnice a taky okolí, které je často jako nedospělé jedince plně nevnímá a nerespektuje.Ta potřeba být  vidět jim stojí i za případnou pokutu od jindy shovívavé policie.Rv

0 0
možnosti
Z

Zoro.Vomáčka

31. 7. 2008 8:54
Zbožná ale naivní výzva-aneb hoši bez výfuků asi bez interne

Výsledek z pozorování je správný.

Návrh ctihodný ale naivní.

Chování, návyky, myšlení, etika, kultivovanost společnosti je dlouhodobý proces. Jsem přesvědčen, že frustrací celkového společenského dění kolem nás budou lidé ještě více agresivnější, bezohlední a sobečtí...

PS. Již minule jsem se ptal... V mé poklidné čtvrti rodiných domků a vilek moc z ruchu z provozu naštěstí nemám. Ale přesto když už, tak důkladně. Je tu u nás partička motorkářů, která snad ani nemá výfuky. Takže třeba tyto dny ve stojícím horkém vzduchu a 35C ve stínu, kdy se nepohne ani lístek a ticho panuje přes celý den najednou ...jako kdyby přišla mohutná bouřka...oni hoši se projíždějí na motorkách ulicemi...ráno, častěji přes den, nejčastěji v noci....Jak tyto hochy dosáhnou Vaše naivní úvahy? Asi nemají internet.

PPS. Znovu ta otázka: Proč právě mladí ale i starší motorkáři vykuchají výfuky na nesnesitelnou hladinu obtěžování oklolí ?

0 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2556x
K zájmům: Pozorování jak věci fungují - pokouším se o úžas malých dětí (moc mi to už nejde) Jak se zvířata chovají Jak se lidé - zvířata chovají, ne co říkají - Bojové sporty - jsem víc teoretik než excelentní praktik Myšlení a filosofie války - principy, hodnoty, Motorky enduro - Auta - Veteráni Cestování - expedice Fotografie - věčně nadšený amatér Filmy - to, jak se dělají, Muzika - heavy beat and metal a to, co ani neumím zařadit Co mi fakt nejde: Naučit se kloudně jazyky, i čeština mi bývá cizí Dělat všechno a přitom si v tom udržet pořádek Plnit některé sliby, které dám - většinou mi to trvá déle než jsem čekal Vycházet sám se sebou